امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

۴۵ درصد از نهاده‌های دامی از طریق ارز دولتی تامین می شود

تبریز- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: امسال ۴۵ درصد از نهاده‌های دامی از طریق ارز دولتی و مابقی با ارز آزاد تامین خواهند شد

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، یونس ژائله رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز به همراه مسعود بنابیان، عضو هیأت نمایندگان و مهدی قهرمانی، دبیرکل اتاق بازرگانی تبریز با حضور در دفتر رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و کسب رتبه برتر این سازمان در جشنواره شهید رجایی را تبریک گفتند.

وی در این دیدار با قدردانی از همکاری‌های دوجانبه بخش خصوصی و فعالان بخش کشاورزی استان اظهار داشت: بارها جلساتی با حضور مسؤولان بخش کشاورزی و فعالان بخش خصوصی تشکیل شده و طی آن، مشکلات حوزه کشاورزی احصا و مورد بررسی دوجانبه قرار گرفته است که اتاق بازرگانی و بخش خصوصی استان آمادگی خود را برای همکاری بیش از پیش در حوزه کشاورزی اعلام می‌کند.

ژائله در ادامه با اشاره به مشکل تأمین نهاده‌های دامی، گفت: امسال، ۴۵ درصد از نهاده‌ها از طریق ارز دولتی و مابقی با ارز آزاد تأمین خواهند شد که این امر لزوم ورود بخش خصوصی و همکاری دوجانبه دولت با این بخش را نمایان می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز، افزود: فعالان بخش خصوصی استان آماده سرمایه‌گذاری و انجام مقدمات لازم برای واردات نهاده‌های دامی هستند، هر چند در این میان نیازمند حمایت دولت و تسهیل امور مربوطه خواهیم بود.

وی با تاکید بر آماده بودن فضای استان برای هر گونه فعالیت اقتصادی، تصریح کرد: خوشبختانه همدلی خوبی مابین نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان‌شرقی، مسؤولان دولتی و فعالان بخش خصوصی به وجود آمده که باید از این فضا برای ارتقا استان بهره برد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا