صنعتصنعت، معدن، تجارت

بازدید مدیرکل حراست ایدرو از مجتمع لوله گستر اسفراین

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و کارشناسان مرتبط از مجموعه صنعتی لوله گستر اسفراین بازدید کردند.

محسن الیاسی که در این دیدار از سوی مهندس زند مدیرعامل و معاونان لوله گستر همراهی می شد از مراحل مختلف تولید انواع لوله های بدون درز بازدید کرد.

مدیرکل حراست ایدرو همچنین در نشست با مدیران لوله گستر، نهادهای نظارتی درون و برون سازمانی را بازوی تسهیل‌گر و پشتیبان کارکنان و تولیدگران دانست که در سال جهش تولید، وظیفه ای خطیر تر از همیشه برای کمک و تلاش در مسیر هموار‌سازی مشکلات عرصه تولید برعهده دارد که جز با تعامل و همدلی همه بخش ها میسر نمی‌شود.

الیاسی، بلوغ و بالندگی منابع انسانی ایدرو و شرکت‌های وابسته و تابعه آن را که نشات گرفته از تجربه ،دلسوزی قدمت و تخصص در حوزه تولید است ، مزیت ویژه این سازمان دانست که باعث مباهات حوزه حراست است.

الیاسی افزود: ما سربازان هم رزمی هستیم که در کنار هم برای پیروزی در این جنگ عظیم اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و نخواهیم گذاشت زحمت کارگران و صنعتگران‌مان ضایع شود.

همچمین در جلسه مشترک مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با مدیران ارشد LGE ، الیاسی ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی تلاشگران عرصه تولید در راستای مقابله با تحریم‌ها و حرکت در مسیر تحقق جهش تولید تاکید کرد.

در این دیدار همچنین مهندس زند مدیرعامل شرکت لوله گستر، تعامل مناسب با بخش پیش‌تولید و تامین مواد اولیه و نیز مشتریان نهایی حوزه نفت برای تعمیق ساخت داخل و کاهش ارز بری صنایع نفت و انرژی کشور را رویکرد کلان مجموعه دانست که در این مسیر نیازمند تعامل تمام بخشها خواهد بود.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا