بانک و بیمهبیمه

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بیمه میهن و خانه سرباز صلح ایران

شرکت بیمه میهن با خانه سرباز صلح ایران با هدف تأمین نیازهای بیمه ای و ارائه انواع پوشش های بیمه ای برای این مجموعه، تفاهم نامه بیمه ای امضاء کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه میهن؛ این تفاهم‌نامه همکاری فیمابین دکتر رضا مصطفوی مدیرعامل بیمه میهن و سرهنگ قاسم رحیمی مدیرعامل خانه سرباز صلح ایران به امضاء رسید.
مدیرعامل بیمه میهن در آیین امضای این تفاهم نامه که مهدی گشادرو معاون فنی این شرکت، امیر سرتیپ خلبان حبیب بقایی فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش و دکتر رحمتی عضو هیأت مدیره خانه سرباز صلح ایران نیز حضور داشتند، با تبریک هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره فداکاری ها و رشادت های شهدای گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت این عزیز ان با ایثار و فداکاری خود حماسه های ماندگاری خلق کردند و آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و ما اکنون امنیت و آسایش خود را مدیون شهدا و این عزیزان هستیم و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام، در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس، قدم برداریم.
مدیرعامل بیمه میهن به نقش مؤثر بیمه در تأمین امنیت و آرامش خاطر احاد جامعه اشاره کرد و گفت مردم و نهادهای مختلف با داشتن پوشش های بیمه ای می توانند در امنیت و آرامش کامل باشند و نگرانی و دغدغه ای از آینده خود نداشته باشند.
وی با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه به بیان سابقه فعالیت بیمه میهن پرداخت و گفت بیمه میهن با توانگری مالی سطح یک از شر کت های خوب صنعت بیمه کشور است و مردم و بیمه گذاران، آن را به خوشنامی می شناسند و از خدمات آن بهره مند هستند.
دکتر مصطفوی ابراز امیدواری کرد که با اجرای این تفاهم نامه بیمه میهن خدمات مطلوبی به این مجموعه ارائه کند و بتواند رضایت ایشان را در تداوم همکاری های بعدی جلب نماید.
بر اساس این تفاهم نامه، مجموعه خانه سرباز صلح ایران می تواند از انواع پوشش های بیمه ای از جمله بیمه نامه‌های شخص ثالث و بدنه خودرو، آتش سوزی منازل مسکونی و … با تسهیلات و تخفیفات مناسب بهره مند شود.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا