صنعت، معدن، تجارت

رزم حسینی گزینه مناسبی برای تصدی وزارت صمت است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران وزیر پیشنهادی از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صمت را گزینه ای مناسب خواند و گفت: طرح مثلث توسعه اقتصادی که در خراسان اجرا شد ،طرح موفقی بود.

به گزارش آرمان اقتصادی، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران در نشست فعالان اقتصادی بخش خصوصی با وزیر پیشنهادی صمت که هم اکنون در حال برگزاری است، گفت: آقای رزم حسینی گزینه مناسبی برای وزارت صمت است چرا که صاحب ابتکار و ابداع است وقتی که وی به خراسان آمد طرحی تحت عنوان مثلث توسعه اقتصادی را اجرا کرد و قاعده آن را فعالان اقتصادی بخش خصوصی قرار داد و اضلاع دیگر دولت و نهادهای حقوقی و ائمه جمعه بودند.

وی ادامه داد: از وقتی به یاد دارم مدیریت و اداره خراسان رضوی از مشکل ترین کارها در کشور بوده که آقای رزم حسینی به خوبی آن را انجام داده است.

شافعی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی صمت یک نهاد مردمی را در استان خراسان رضوی تاسیس کردند، افزود: وی این نهاد را کامل به بخش خصوصی سپرد که هم اکنون نیز این نهاد توسط بخش خصوصی اداره می شود.

وی تصریح کرد: وی در مسائل داخلی استان یک مدیریت بدیع سازمانی را پیاده کرد که در آن تعامل، گفتگو، نگاه فراجناحی و توجه به منافع ملی در صدر امور بود.

شافعی اضافه کرد: اقای رزم حسینی مدیری برنامه ریز است و آنچه در سطح کلان در امور مدیریتی وجود ندارد و بعنوان خلا محسوب می شود هدف و برنامه است که امیدواریم با حضور ایشان این خلا رفع شود.

وی با اشاره به اینکه تحصیلات رزم حسینی در حوزه بازرگانی و تجارت است، افزود: با توجه به شرایط کشور و اهمیت بالای وزارت صمت امیدوار هستیم مجلس با رای بالا اجازه بدهد ایشان را در کنار خود داشته باشیم و اقای رزم حسینی نیز بتواند با ایجاد تعامل، همدلی و همفکری با فعالان اقتصادی غیر دولتی و بخش خصوصی مقداری بر مشکلات فائق اید.

خبر در حال تکمیل است

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا