بانکبانک و بیمه

پایبندی به ارزش‌های دفاع مقدس در ارتقا و اثربخشی عملکرد دستگاه‌ها

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس مطالبی را در خصوص آموزه‌های دفاع مقدس یادآور شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بازدید از غرفه‌های نمایشگاه دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: در سال‌های دفاع مقدس برگی پرافتخار از تاریخ این مرزوبوم رقم خورد و عموم مردم در این واقعه نقش‌آفرینی داشتند.

مهدیان برگزاری نمایشگاه ملی دفاع مقدس و مقاومت در چهلمین سالگرد این واقعه را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: عموم دستگاه‌های دولتی در این نمایشگاه حضور یافته‌اند و با ارائه اقدامات استراتژیک، عملیاتی و پشتیبانی جبهه‌های جنگ، به بیان تجربیات و آموزه‌ها مبادرت ورزیده‌اند.

وی در همین زمینه تصریح نمود: ستاد ویژه بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تحت نظر معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور دستگاه‌های زیرمجموعه تشکیل گردید و بسیاری از اقدامات اجرایی دستگاه‌ها با هماهنگی و اثربخشی ویژه‌ای در ذیل این ستاد به پیش رفته است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون به اقدامات فرهنگی بانک جهت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره نمود و گفت: برنامه‌های ویژه‌ای تحت نظر ستاد بزرگداشت در بانک به مرحله اجرا درآمد و از ایثارگران و جانبازان این بانک به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور تقدیر به عمل آمد.

وی که به همراه دیگر اعضای هیات مدیره بانک بر سر مزار شهدای گمنام نیز حضور یافته بود ضمن گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی گفت: جوانان عزیزی در این حماسه از خود فداکاری نشان دادند و اخلاق و سیره این عزیزان حاوی نکات ارزنده و گرانبهایی می‌باشد.

وی با اشاره به این‌که آموزه‌های دفاع مقدس پیام‌ها و راهبردهای ارزشمندی برای برنامه عملیاتی دستگاه‌های اجرایی به همراه دارد افزود: حماسه‌آفرینی، فداکاری‌ها، مدیریت بحران و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها در این سالها به شکل مؤثری رخ داد و مدیران و نقش‌آفرینان اقتصادی کشور با تأسی از روحیه جهادی و تلاشگرانه در رفع مشکلات اقتصادی و همچنین اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی کوشا باشند.

گفتنی است مهدیان با همراهی سید باقر فتاحی رئیس هیات مدیره و امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ضمن بازدید از غرفه‌ها با مسئولین و دست‌اندرکاران به گفتگو نشستند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا