بانکبانک و بیمه

شماره تلفن همراه صحیح لازمه دریافت خدمات الکترونیک بانکی

مشتریانی که از خدمات بانکداری الکترونیک بانک تجارت استفاده می کنند، در صورت نیاز به تغییر شماره تلفن همراه خود به یکی از شعب بانک مراجعه کنند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی، امروزه دریافت هرگونه خدمات بانکی به صورت الکترونیکی نیازمند ثبت یک شماره تلفن همراه معتبر نزد بانک بوده و  طیف گسترده این گونه خدمات که از دریافت پیامک مانده حساب تا استعلام چک و مانده تسهیلات و … را شامل می شود، اهمیت موضوع ثبت صحیح شماره تلفن همراه را نزد شعب بانک ها افزایش می دهد.

مشتریان بانک تجارت که از خدمات بانکداری الکترونیک مانند همراه بانک، بانکداری اینترنتی و… استفاده می کنند به سبب کاربرد شماره تلفن همراه در دریافت انواع رمزهای پیامکی و پویا در صورت نیاز  به تغییر شماره تلفن همراه متصل به حساب خود نزد این بانک، می توانند با مراجعه به یکی از شعب این  بانک در سراسر کشور نسبت به تغییر شماره تلفن همراه خود اقدام کنند. این امر درراستای افزایش امنیت کاربران بوده است.

پیش از این نیز به منظور افزایش امنیت حساب کاربران بانکداری اینترنتی، رمز PIN۲ در قالب پیامک یک بار مصرف و رمز ورود به حساب بانکداری اینترنتی دو مرحله ای شد و پیامکهای رمز به تلفن همراه مشتریان ارسال می شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا