بانکبانک و بیمه

پیام دکترشیری مدیرعامل پست‌بانک‌ به‌مناسبت هفته‌ دفاع مقدس

مدیرعامل پست بانک ایران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان، پیامی به همین مناسب صادر و از رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان و ایثارگران سلحشور ایران اسلامی تجلیل کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، سی‌ویکم شهریور ۱۳۵۹رژیم بعث عراق با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی و با تصمیم و طرح قبلی، جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد و صدام حسین رئیس‌جمهورِ عراق با پاره‌کردن قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر، مقابلِ دوربین‌های تلویزیونی، آغاز تجاوز رژیم بعث به خاک ایران را اعلام کرد.
در آن‌روزها که تصور می‌شد نظام اسلامی به دلیل نوپابودن توان مقاومت ندارد، به دستور معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره)، ارتش، سپاه پاسداران و نیروهای بسیج مردمی به سوی مرزها روانه شدند و با شکست حصر آبادان و آزادسازی خرمشهر، دشمنان را که با حمایتِ مالی و نظامی تمام عیار از صدام رویای تصرف ایران را داشتند، ناامید ساختند.
جنگِ نابرابر هشت ساله علیه ملت ایران با رشادت‌های فرزندان و رزمندگانِ این آب و خاک، به شکستِ دشمنِ تا بُنِ دندان مسلحِ بعثی انجامید وکارنامه‌یی درخشان را در تاریخ معاصر ایران به ثبت رساند.
روزهای سختِ جنگ هیچ‌گاه از ذهن نسلِ دفاع مقدس پاک نخواهد شد، آن‌روزها ماندن بی‌معنا و مُردن در بستر، ننگی بزرگ بود. آن روزها شهادت، شاهراهی به وسعت افق داشت. آن‌روزها فاصله خاک تا افلاک و کویر تا بهشت، یک میدان مین بود. خاکریزها، بوی بهشتِ مردانی را گرفته بود که سر به سر، تن به مرگ می‌سپردند تا مبادا وجبی از کیانِ دین و وطن، به دست دشمن حریص و متجاوز بیفتد؛ چرا که دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی این ملّت قهرمان است. ملت ایران به ویژه رزمندگان در این حماسه‌ی تاریخی، زیباترین تابلوی ایثار و فداکاری را در کارنامه‌ی انقلاب اسلامی خلق کردند که برای همیشه در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد بود.
هفته‌ی دفاع مقدس که تجلّی یاد و خاطره‌ی حماسه‌سازی‌های رزمندگان، جانبازان، آزادگان و شهدای عظیم‌الشأن آن دوران است را گرامی داشته و امیدواریم بتوانیم در جبهه‌ی اقتصاد و فرهنگ، حافظان خوبی برای دستاوردهای دفاع مقدس و سربازان خوبی جهتِ اجرای فرامین مقام معظم رهبری در جبهه‌ی حساس اقتصاد مقاومتی باشیم.
                                                                             
بهزاد شیری
مدیرعامل پست بانک ایران

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا