بانکبانک و بیمه

فرهاد بهمنی به عنوان عضو جدید هیات مدیره پست بانک ایران معرفی شد

معاون پیشین فناوری اطلاعات پست‌ بانک‌ ایران به عنوان عضو هیات مدیره جدید این بانک منصوب و طی مراسمی معرفی شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی پست‌ بانک‌ ایران، دکتر بهزاد شیری مدیرعامل این بانک ضمن تبریک به وی اعلام کرد: عملکرد بانک طی شش ماهه سال جاری مناسب بوده که این مهم جز انسجام، همدلی و تلاش مجموعه مدیران و کارکنان و کارگزاران بانک میسر نمی‌شد.

وی با تأکید بر همگرایی و تلاش بیشتر برای بهبود وضعیت امور همراه با برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف بانک تصریح کرد: مهندس بهمنی از مدیران عملگرا، منضبط و پیگیر خانواده پست بانک ایران است و قطعاً روند انتخاب مدیران ارشد از این خانواده پرتلاش امید خواهد یافت.

شیری افزود: اجرای حاکمیت شرکتی مدتی است که در پست بانک ایران آغاز شده و مباحث اجرایی و عملیاتی آن نیز به نحو مطلوب درحال انجام است. وی در ادامه به روند اصلاح اساسنامه پست بانک ایران اشاره کرد و گفت: به زودی این مهم نهایی شده و برای تصویب به هیأت وزیران ارائه می‌شود و خوشبختانه روند اخذ مجوز باجه‌های بانکی و توسعه خدمات در آنها درحال انجام است که امیدواریم همه این اقدامات منجر به ارتقاء جایگاه بانک و آینده بهتر آن شود.

همچنین مهندس الیاسی و دکتر کشاورزیان دیگر اعضای هیأت مدیره به همراه معاونین مدیرعامل و مدیران امور ضمن تبریک به بهمنی از حسن انتصاب وی استقبال کردند.
بهمنی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره تأکید کرد: تمام تلاش خود را بکار خواهم بست تا در کنار همه بتوانیم بانک را بیش از پیش به موفقیت و سربلندی برسانیم.

گفتنی است، بهمنی از نیروی‌های متخصص، فنی و جوان پست بانک ایران و دارای بیش از ۲۲ سال سابقه خدمت و مسئولیت در حوزه‌های فناوری اطلاعات این بانک است و پیش از این به عنوان معاون فناوری اطلاعات مدیرعامل پست‌بانک‌ایران مشغول بوده و پیاده‌سازی Core banking و نرم‌افزارهای جامع بانکی تمنوس، فراز، سیمیا و بنکو در پست‌بانک‌ایران از مهمترین پروژه‌های فناوری اطلاعات است که وی در استقرار و راه‌اندازی آنها نقش محوری داشته است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا