امور زیربناییراه و ساختمان

تونل وحشت‌ِ گالری امام‌زاده هاشم را اصلاح کردیم/ از راه‌های استان تهران بسیار شاکی بودم

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: از وضعیت راه‌های استان تهران به شدت شاکی بودم و همواره برای بهبود وضعیت راه‌های استان از رییس سازمان راهداری و مقام مسئول استانی مطالبه‌گری می‌کردم و روزی نبود که در این باره به آقایان حسن‌نیا و نوروزی پیام ندهم یا تماس نگیرم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، محمد اسلامی در مراسم آیین بهره‌برداری ‌پروژه‌های راهداری و حمل و‌ نقل جاده‌ای استان ضمن تبریک روز سالمند گفت: احترام به سالمندان در اسلام بسیار توصیه شده است و این موضوع اهمیت بالایی دارد.

وی با بیان اینکه از وضعیت راه‌های استان تهران به شدت شاکی بودم، اظهار داشت: همواره برای بهبود وضعیت راه‌های استان از رییس سازمان راهداری و مقام مسئول استانی مطالبه‌گری می‌کردم و روزی نبود که در این باره به آقایان حسن‌نیا و نوروزی پیام ندهم یا تماس نگیرم.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه جمعیت بسیار بالایی در استان تهران سکونت دارد و شبکه حمل و نقل باید متناسب با این جمعیت گسترش یابد، گفت: باید بتوانیم ظرفیت را متناسب با تقاضای بسیار بالا و سنگینی که وجود دارد توسعه دهیم.

اسلامی ادامه داد: از این رو پروژه‌های تعریض جاده چالوس و فیروزکوه را به اجرا رساندیم تا مردم تردد روان‌تری داشته باشند.

وی افزود: ساخت ادامه اتوبان همت، آزادراه تهران شمال، کمربندی سوم یا کنار گذر جنوب تهران به طول ۱۵۷ کیلومتر که تا پایان سال افتتاح می‌شود، از جمله پروژه‌هایی هستند که برای افزایش ظرفیت ترددها در نظر گرفته شد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بهبود وضعیت مسیر قطعه پل سیمان تا پل شهرک بابان که از نظر من مردود بود در حال اصلاح است، اظهار داشت: سیاست ما این است که ترافیک عبوری را از ترافیک محلی تفکیک کنیم. از دیگر پروژه هایی که به بهبود تردد استان کمک می‌کند بحث تقاطع غیرهمسطح شهر قدس است که امروز افتتاح شد.

ادامه دارد….

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا