بانک و بیمهبیمه

بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه همدان

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا و هیأت همراه به منظور بازدید از شعبه همدان و بررسی عملکرد آن، وارد این شهر شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، دکتر رضا جعفری با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران و نمایندگان همدان گفت: اجرای برنامه استراتژیک پنجگانه و حرکت همه‌ی ارکان در راستای آن از مهمترین دلایل توفیق شرکت در سال ۹۸ بود و مجمع آن هم اخیراً با موفقیت و جلب رضایت سهامداران به کار خود پایان داد.
مدیرعامل بیمه سینا با بیان اینکه در نیمه نخست امسال هم تلاش کردیم با برنامه‌ریزی منسجم و تمرکز بیشتر حرکت کنیم و نتیجه آن هم رشد قابل توجه در شاخص‌های مختلف در ۶ ماهه نخست است که گزارش آن به زودی به اطلاع عموم سهامداران خواهد رسید.
دکتر جعفری رشد عملکرد شعبه همدان در شش ماهه را قابل تقدیر دانست و گفت: شاخص‌های عملکردی این شعبه از جمله تولید حق بیمه ۴۸ درصد رشد داشته و در عین حال نسبت خسارت با کاهش قابل توجهی به عدد ۴۷ درصد رسیده است، ضمن اینکه بیشترین رشد این شعبه در این دوره زمانی در رشته مهندسی بوده است.
وی نرخ بازده سرمایه‌گذاری‌های بورسی شرکت را بیش از شاخص بازار، عنوان کرد و ادامه داد: با بهره برداری صحیح و علمی از فرصت به وجود آمده در بازار سرمایه و همچنین تقویت سرمایه‌گذاری‌های بانکی، بازدهی مطلوبی عاید شده و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.
مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای، شفافیت و امانت‌داری در فعالیت‌های بیمه‌گری خطاب به همکاران و شبکه فروش بیان داشت: توجه به عناصر مختلف بازاریابی و فراگیری روش‌های آن از الزامات مورد نیاز نمایندگان است و بر همین اساس، موضوع توسعه آموزش شبکه فروش در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا