بانکبانک و بیمه

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین خبر داد:تحقق شعار “بانک ایران زمین بانک دیجیتال”

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، در گفتگویی پیرامون اجرای پایلوت بانکداری دیجیتال در این بانک گفت: از حدود ۴ سال پیش با تفکر یک جهش بزرگ در شیوه ارائه خدمات به مشتریان، پروژه بانکداری دیجیتال را آغاز کردیم، و امروز به همت کارکنان و مدیران بانک، تنها چند گام با اجرایی شدن این پروژه فاصله داریم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ایران زمین، فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات این بانک با اشاره به نزدیک بودن اجرای پروژه بانکداری دیجیتال و تحقق چشم انداز بانک اظهار داشت: چهار سال سخت، همراه با تلاش همه مجموعه بانک را پشت سرگذاشتیم. و امروز به جرأت می توانیم ادعا کنیم بزودی تغییرات زیادی در ارائه خدمات به مشتریان و تغییر در نحوه ارائه خدمات را شاهد خواهیم بود.

اینالوئی افزود: ارائه خدمات با محوریت تجربه مشتری و تغییر نگرش نسبت به فرآیندهای تولید محصول، جاری سازی خلاقیت در مجموعه بانک، ارتباط موثر با فین تک ها و استارتاپ ها و … از مواردی است که امروز در بانک ایران زمین تحقق یافته است.

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، با اشاره به زحماتی که در سالهای گذشته به ویژه در پروژه ۷۱۵ توسط همه همکاران مجموعه جهت پیاده سازی بانکداری دیجیتال صورت گرفته، گفت: از همه همکاران در تمامی بخش ها جهت همکاری و تلاش در این پروژه تشکر می کنم. امروز همکاران من یک گام جلوتر از فعالین شبکه بانکی با دانش به روزتر در خصوص بانکداری دیجیتال هستند. این امر می تواند سرآغاز جهشی بزرگ برای مجموعه ایران زمین باشد.

اینالوئی در پایان ضمن خدا قوت به همکاران، خاطر نشان کرد، بزودی جشن رونمایی از پروژه بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین برگزار خواهد شد.

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا