ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

اپراتورها تا پایان سال اجازه افزایش قیمت اینترنت را ندارند

عکس تزئینی است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قیمت بسته‌های اینترنتی تغییری نداشته است و ما اجازه افزایش قیمت را تا پایان سال جاری به اپراتورها نخواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام خود، از کاربران خواست سولاتشان را مطرح کنند تا به آنها پاسخ داده شود. او درباره ۱۲۰ گیگابایت اینترنت اساتید اظهار کرد: از فردا  فعال‌سازی بسته اینترنت اساتید آغاز خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال یکی از کاربران که چرا دانشگاه آیت‌الله بروجردی جزو اینترنت رایگان که شامل دانشجویان می‌شود، نیست؟ گفت: مسوولان دانشگاه شما باید اطلاعات سامانه آموزشی خود را در سایت ما ثبت کنند، امروز حدود ۳۰۰ دانشگاه جدید ثبت‌نام کردند.

همچنین بخوانید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره انتقاد کاربران به افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی بیان کرد: قیمت بسته‌های اینترنتی تغییری نداشته است و ما اجازه افزایش قیمت را تا پایان سال جاری به اپراتورها نخواهیم داد.

آذری جهرمی همچنین خاطرنشان کرد: با ۱۰ میلیارد، پنج دکل مخابراتی جدید احداث می‌کنیم تا حداقل ۱۵ روستای جدید به اینترنت پرسرعت وصل شود.

وی با اشاره به اعتراض کاربران درباره مشکلات سامانه شاد بیان کرد: مشکلات شاد را با مرکز تماس به شماره ۹۹۹۰ از طریق تلفن‌های همراه اول یا ۰۲۱۴۳۰۸۱ از طریق سایر خطوط پیگیری کنید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اقدامات انجام‌شده برای رفع پینگ بازی‌های آنلاین گفت: از زیرساخت خواستم برای بهبود کیفیت بازی‌های رایانه‌ای اقدامات جدی به عمل آورد و گزارش آن را خواهم داد.

ادامه دارد

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا