صنعت، معدن، تجارت

آغاز فاز دوم رتبه ‏بندی کسب‌وکارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی

فاز دوم رتبه ‏بندی و اختصاص ستاره‏ های اینماد به کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی،وابسته به وزارت صمت آغاز شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، این مرکز در راستای انجام مأموریت‌های خود در حوزه ساماندهی و رتبه ‏بندی کسب و کارهای الکترونیکی با هدف فرهنگ ‏سازی، کمک به ارتقا کیفیت فضای تجارت الکترونیکی کشور و حمایت از حقوق فعالان این حوزه به ویژه مصرف ‏کنندگان و خریداران، در نخستین فاز اجرا، اقدام به انتشار عمومی اطلاعات عملکرد کسب و کارهای دارای اینماد در سه شاخص پاسخگویی به شکایات، مغایرت از دستورالعمل نماد و سابقه فعالیت در پروفایل اینماد کرده است.

در همین راستا فاز دوم اجرای رتبه‏ بندی کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی با همکاری سازمان مدیریت صنعتی و با هدف اختصاص ستاره‌های نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارها آغاز شده است.

لازم به ذکر است، کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی که متقاضی شرکت در فرآیند رتبه ‏بندی و دریافت ستاره‌های اینماد هستند، می‌توانند با مراجعه به بخش درخواست رتبه ‏بندی در کارتابل اینماد خود، نسبت به شروع فرآیند مرتبط، اقدام کنند.

ذکر این نکته ضروری است که از این پس دریافت ستاره‌های نماد از سطح دو ستاره تا ۵ ستاره بر مبنای درخواست کسب و کارها و بر اساس امتیاز دریافتی خواهد بود.

هم‏چنین، صاحبان کسب و کارها می‌توانند سوالات خود در این حوزه را از طریق پست الکترونیکی [email protected] مطرح کنند.
 

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا