بانک و بیمهبیمه

بالاترین سطح رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بیمه آسیا به اجرا در می آید

کمیته پدافند غیرعامل بیمه آسیا به منظور کاهش تبعات شیوع بیماری کرونا، دستورالعمل های بهداشتی در بالاترین سطح را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در پی موج سوم شیوع بیماری کرونا در کشور، با دستور مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و رییس کمیته پدافند غیرعامل این شرکت،  این کمیته در جلسه ای فوق العاده و با هدف کاهش تبعات حاصل از شیوع بیماری کرونا برای کارکنان و بیمه گذاران، دستورالعمل های بهداشتی را با بالاترین سطح، ابلاغ کرد.
بنا بر این گزارش، در این دستور العمل، الزام استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در ساختمان های مرکزی و شعب بیمه آسیا و همچنین جلوگیری از حضور افراد فاقد ماسک اعم از کارکنان یا ارباب رجوع، مورد تاکید قرار گرفته و آمده است: ارائه خدمات به بیمه گذاران، منوط به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی است و در این خصوص مسئولین ذیربط باید تمهیدات لازم را با رعایت اصل تکریم ارباب رجوع ، مدنظر قرار دهند.
اتخاذ تدابیر لازم برای به حداقل رساندن مراجعه و تردد افراد در ساختمان ها ی مرکزی و شعب بیمه آسیا، پیگیری امور ترجیحاً از طریق تماس تلفنی و به صورت غیرحضوری، عدم تجمع افراد در محیط کار، انجام کلیه خدمات بیمه های درمانی از جمله صدور معرفینامه ها به صورت آنلاین، لغو کلیه جلسات آموزشی و اداری و ماموریت ها تا اطلاع ثانوی مگر در صورت ضرورت و در شرایط خاص، از جمله دستور العمل های کمیته پدافند غیر عامل بیمه آسیا است.
همچنین در این دستور العمل آمده است: حضور کارکنانی که با تشخیص پزشک معالج ،  دارای علائم بیماری کرونا می باشند، در محل کار (و تا بهبودی کامل و تاییدیه پزشکی) اکیدا ممنوع است و با افرادی که در این زمینه، کتمان و اهمال نمایند، در چارچوب ضوابط و مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، برخورد انضباطی به عمل خواهد آمد.
این گزارش می افزاید، کمیته پدافند غیرعامل بیمه آسیا تاکید کرده است، علیرغم شرایط سخت حاکم بر کسب و کارها ناشی از بیماری کرونا، پرسنل خدوم و شبکه فروش توانمند بیمه آسیا همچون گذشته، به خدمت رسانی به مردم و بیمه گذاران در سراسر کشور با جدیت و توان مضاعف ادامه می دهند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا