بانک و بیمهبیمه

وبینار مشترک صندوق بازنشستگی کشور و بیمه ملت برگزار شد

وبینار مشترک صندوق بازنشستگی کشور و بیمه ملت در خصوص طرح تفاهم‌نامه صندوق بازنشستگی کشور و بیمه ملت به منظور تشریح نحوه ارائه خدمات و برنامه‌های جدید و اطلاع‌رسانی در این خصوص در قالب پرسش و پاسخ بین مدیران استانی مراکز صندوق بازنشستگی و مسئولان بیمه ملت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بیمه ملت،با توجه به امضای تفاهم‌نامه بیمه ملت با صندوق بازنشستگی کشوری به منظور ارائه خدمات متنوع بیمه‌ای به بازنشستگان و اعضای این صندوق، از خردادماه سال‌جاری، ارائه خدمات بیمه‌ای به صورت اقساط و با تخفیف ویژه در رشته‌های بیمه بدنه خودرو، آتش‌سوزی منازل مسکونی و بیمه عمروحادثه همراه با پوشش کرونا از سوی بیمه ملت به اعضای صندوق بازنشستگی کشوری آغاز شده که با توجه به استقبال این قشر باتجربه جامعه و ارائه خدمات بهتر به آنان؛ امکان استفاده از کارت اعتباری برای صدور هرگونه بیمه‌نامه باتوجه به اعتبار موجود در کارت، ارائه سایرخدمات بیمه‌ای از جمله بیمه زندگی و سرمایه‌گذاری و بیمه آتش‌سوزی صنعتی و غیرصنعتی از جمله مواردی بود که شرکت بیمه ملت به این طرح اضافه کرد. همچنین در آینده‌ای نزدیک، خدمات بیمه‌های مسئولیت نیز از سوی بیمه ملت به اعضای صندوق و منتسبین آنان ارائه می‌شود.

در این وبینار، به سوال‌هایمسئولان مراکز صندوق بازنشستگی در استان‌ها در خصوص ارائه خدمات بیمه‌ای بیمه ملت به صورت زنده پاسخ داده شد.

 

این وبینار با حضور دکتر زهرا زاده‌غلام مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها، محمدمیثم وره‌چهر نماینده معاون مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، سعید شریعتی مشاور بازاریابی و محمد عاملی مدیر بازاریابی بیمه ملت به منظور رفع ابهامات طرح تفاهم‌نامه برای مدیران مراکز صندوق بازنشستگی؛ روز یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ به صورت آنلاین برگزار شد.

 

 

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا