بانکبانک و بیمهبیمه

مدیرعامل بانک ملت: بیمه “ما” در تمامی شاخص ها روند صعودی داشته است

دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در مراسم رونمایی از دو خدمت جدید بیمه “ما” از عملکرد شرکت ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه “ما”، در این مراسم که با حضور رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک ملت، هیات عامل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و مدیران عامل شرکت های بیمه ایران و بیمه “ما” و جمعی از مدیران بانک ملت در ساختمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار شد از دو خدمت جدید شرکت بیمه “ما” با عنوان بیمه نامه صندوق های اجاره ای و طرح مستمری ماندگار رونمایی شد.

مدیرعامل بانک ملت در این مراسم با قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان شرکت بیمه “ما” بابت ثبت عملکردی خوب در سه سال گذشته، اظهار داشت: خوشبختانه شرکت  بیمه “ما” در تمامی شاخص ها روند صعودی داشته و سهم از بازار خود را افزایش داده است.

وی با بیان این نکته که صنعت بیمه به عنوان بخش خدماتی اقتصاد، نقش حمایتگرانه ای در رشد و توسعه اقتصاد کشور و افزایش سطح تولید و اشتغال ایفا می کند، افزود: نقش حمایتگرانه بیمه در هر صنعتی مشهود است و از این ابزار می توان برای رشد و توسعه اقتصاد کشور بهره برد.

وی با اشاره به  این موضوع که شرکت های بیمه به ویژه بیمه “ما” از استحکام مالی و عملیاتی خوبی برخوردارند، اظهار داشت: انتظار می رود که این شرکت ها با ارائه پوشش های بیمه ای مناسب در زمینه کسب و کارها، بسترساز رشد صنایع دیگر شوند.

دکتر بیگدلی با ابراز خرسندی از افزایش سهم از بازار شرکت بیمه “ما” از ۱.۳۳ به ۱.۷ درصد، اضافه کرد: این شرکت عملکرد بسیار خوبی را در تمامی شاخص ها ثبت کرده است.

مدیرعامل بانک ملت بر این نکته که بیمه “ما” باید نوآوری و ابتکار عمل برای تولید محصولات متناسب با نیاز صنایع، داشته باشد، تاکید کرد و افزود: این شرکت بیمه ای، پشتوانه و حامی خوبی همچون بانک ملت دارد و همان گونه که این بانک در جامعه به عنوان یک برند خوب و مرغوب شناخته شده است و مردم به آن اعتماد دارند، بیمه ما هم باید همین مسیر را طی کند و بی تردید بانک نیز از فعالیت های آن حمایت خواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که روزی فرا برسد که شرکت بیمه “ما” با تداوم موفقیت هایش، نام خود را بیش از پیش در صنعت بیمه کشور مطرح کند زیرا این مهم با توجه به مدیریت توانمند و پتانسیل ها و ظرفیت های این شرکت، دور از انتظار نیست.

مدیرعامل بانک ملت همچنین از حمایت های خوب بیمه مرکزی از فعالیت های شرکت بیمه “ما” قدردانی کرد و گفت: امیدواریم که این حمایت ها ادامه داشته باشد تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این شرکت بیمه ای باشیم.

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا