ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

تشکیل کارگروه توسعه و رفع اشکالات شبکه شاد

 وزیر آموزش و پرورش از تشکیل کارگروه مشترکی با وزارت ارتباطات جهت بررسی و تصمیم گیری درباره مسائلی چون توسعه شبکه شاد و رفع اشکالات آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محسن حاجی میرزایی در حاشیه «نهمین گفت وگوی هفته» که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد با بیان اینکه این نشست هر دوهفته یکبار با حضور یکی از اعضای کابینه و با هدف بررسی مسائل مشترک وزارت آموزش و پرورش و دستگاه مربوط برگزار می شود گفت: در این نشست درباره توسعه شبکه شاد و رفع مسائل و مشکلاتی که در مسیر توسعه شاد وجود دارد، هوشمندسازی مدارس و یکپارچه سازی سامانه های آموزش و پرورش گفت وگو شد.

وی افزود: مدیران کل استان ها به نمایندگی از سایر استان ها نکاتی را به استحضار وزیر ارتباطات رساندند و ایشان هم زمینه های کار را مورد بحث قرار داد.

همچنین بخوانید

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حاصل این نشست تشکیل یک کارگروه مشترک بود گفت: این کارگروه مسائل را به طور دقیق بررسی و تصمیم گیری خواهد کرد.

حاجی میرزایی افزود: امروز بستر آموزش مجازی به دلیل شیوع کرونا به یک بستر واقعی و جدی تبدیل شده است و لازم است برای توسعه این بستر رفع اشکالات و موانع و ایمن سازی استفاده دانش آموزان از این فضا و بستر، تدبیری اندیشیده شود.

ادامه دارد

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا