بانکبانک و بیمه

خرید اعتباری از هایپراستار و فروشگاه‌های مرکز خرید بازار بزرگ ایران (ایران مال) در مرحله دوم طرح آینده‌داران

بانک آینده با هدف ارزش‌آفرینی و تنوع هر چه بیش‌تر سبد محصولات بانک؛ طرح جدید خرید اعتباری خود را با عنوان «آینده‌داران»، به عموم مشتریان حقیقی و حقوقی عرضه کرد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، همه‌ی مشتریان بانک آینده که دارای انواع سپرده‎های سرمایه‎گذاری از جمله؛ سپرده‌های قرض‌الحسنه (جاری و پس‌انداز)، سپرده‌های بلندمدت شتاب، آینده‌ساز و واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق گسترش فردای ایرانیان باشند، می‌توانند از ۲۵ مهرماه امسال، با ثبت‌نام در سامانه پیشخوان مجازی (abplus.ir) یا مراجعه به شعب بانک آینده، بر اساس موجودی حساب انتخابی، اعتباری بین ۱۰ (ده) میلیون ریال تا سقف ۱۰۰ (یک‌صد) میلیون ریال، دریافت کرده و با مراجعه حضوری به هایپراستار و فروشگاه‌های طرف قرارداد مرکز خرید بازار بزرگ ایران (ایران‌مال)؛ از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
مدت استفاده از طرح مذکور، از ۲۵ مهر تا ۲۲ آذر‌ماه سال‌جاری است.
در صورت تمایل مشتری به بازپرداخت به‌صورت یکجا از تاریخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۹ تا ۳۰/۰۹/۱۳۹۹، امکان بازپرداخت تمامی بدهی؛ برای مشتریان فراهم شده است. بدیهی است در صورت عدم تعیین تکلیف توسط مشتری، پس از اتمام مهلت بازپرداخت یکجا، به‌صورت سیستمی بازپرداخت بدهی به‌صورت اقساط از تاریخ ۰۱/۱۰/۱۳۹۹، آغاز می‌شود.
برای اطلاعات بیشتر به سایت ba24.ir و یا شعب؛ مراجعه و یا با مرکز ارتباط این بانک به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ در تمامی ساعات شبانه‌روز تماس حاصل فرمائید.

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا