بانکبانک و بیمه

بانک شهر بیش از ۷ هزار فقره تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا پرداخت کرد

مدیر امور اعتبارات بانک شهر با بیان اینکه متاسفانه خسارات ناشی از شیوع ویروس “کرونا” در بخش‌های مختلف طی سال جاری بسیار زیاد بوده است، گفت: خوشبختانه این بانک توانسته با ارائه تسهیلات مناسب در راستای حمایت و پشتیبانی از کسب و کارهای آسیب دیده از این ویروس منحوس، مشکلات بسیاری از واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و شرکت های خدمات رسان را مرتفع کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مجید کاظمی با تاکید بر اینکه از ابتدای سال جاری بیش از ۲۶۰ شعبه بانک شهر در سراسر کشور آماده ارائه تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا بوده اند، افزود: به منظور حفظ اشتغال و تامین هزینه‌های عملیاتی واحدهای تولیدی کشور، پرداخت تسهیلات حمایتی تا پایان امسال در دستور کار جدی شعب بانک شهر قرار دارد.
پرداخت بیش از 7 هزار فقره تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا
کاظمی در همین راستا ادامه داد: تاکنون بیش از ۷ هزار فقره تسهیلات با هدف رفع مشکلات بوجود آمده ناشی از شیوع این ویروس منحوس به افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط ، از سوی شعب بانک شهر پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه استان های “تهران” ،” البرز”، “قزوین” ، “خراسان رضوی” و “آذربایجان شرقی” در صدر تسهیلات گیرندگان از بانک شهر بوده اند، تصریح کرد: میزان تسهیلات اعطایی به هر یک از اشخاص نیز بر اساس ظرفیت اعتباری مشتری و نوع واحد و میزان اشتغال در شهرهای مختلف و سایر ارکان اعتباری ؛ متفاوت بوده است.
مدیر امور اعتبارات بانک شهر با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد خللی در فعالیت واحدهای تولیدی در شرایط حساس فعلی به خاطر کمبود سرمایه درگردش ایجاد شود، ادامه داد: تا پایان سال نیز برنامه های مدونی را برای حمایت از فعالان اقتصادی و افزایش تولید و اشتغال در دستور کار قرار داده ایم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا