بورسبورس اوراق

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۷/۳۰

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان کهکیلویه و بویر احمد، پتروشیمی نوری و آهنگری تراکتورسازی ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه نوین، پتروشیمی ارومیه و پلیمر آریا ساسول در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۷هزار و ۵واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۱۲هزار و ۳۰۰واحد به کار خود پایان داد و ۱۰میلیارد و ۷۰۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۹هزار و ۲۳۰میلیارد تومان در یک میلیون و ۱۹۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان کهکیلویه و بویر احمد، پتروشیمی نوری و آهنگری تراکتورسازی ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، سرمایه‌گذاری سایپا و سرمایه‌گذاری نیرو بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۹۳۴میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۱۳میلیارد تومان در ۵۸۲هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۸واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۹۷۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه نوین، پتروشیمی ارومیه و پلیمر آریا ساسول بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان، پالایش نفت لاوان و بیمه پاسارگاد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا