بین الملل

بریتیش ایرویز با افزایش ضرر و زیان خود به خاطر محدودیت های کرونایی روبه روست

گروه شرکت های هواپیمایی بین‌المللی که اپراتور شرکت بریتیش ایرویز نیز هست در پاسخ به بی‌ثباتی بالا در شرایط فعلی اعلام کرد در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی تنها ۳۰ درصد از پروازهای خود قبل از بحران کرونا را خواهد داشت.

 به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از راشا تودی، گروه شرکت های هواپیمایی بین‌المللی (IAG) که اپراتور شرکت بریتیش ایرویز نیز هست مجبور شده به خاطر محدود شدن سفرها در نتیجه بحران کرونا، برنامه پروازهای خود را در ادامه سال جاری میلادی کاهش دهد.

 جدیدترین خبر ها و تحلیل های ایران و جهان را در توئیتر آرمان اقتصادی بخوانید.

همچنین بخوانید

 این گروه در گزارشی در روز پنج شنبه اعلام کرد ضرر و زیان ناشی از همه‌گیری ویروس‌کرونا به ۱.۳ میلیارد یورو (۱.۵ میلیارد دلار) رسیده است. همه‌گیری ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و دولت‌ها را مجبور کرده محدودیت‌های رفت و آمد را شدیدتر کنند. این رقم اعلام شده تقریباً برابر با سود ۱.۴ میلیارد یورویی این گروه در همین دوره در سال گذشته میلادی است و بسیار بدتر از انتظار بازار بوده است.

گروه شرکت های هواپیمایی بین‌المللی در پاسخ به بی‌ثباتی بالا در شرایط فعلی اعلام کرد در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی تنها ۳۰ درصد از پروازهای خود قبل از بحران کرونا را خواهد داشت. این در حالی است که فصل پاییز همواره یک فصل پر رفت و آمد به خاطر تعطیلات کریسمس بوده است.

این گروه از شرکت های هواپیمایی وضع دوباره قرنطینه در بسیاری از کشورهای اروپایی را مقصر این ضرر و زیان می‌داند و اعلام کرد این اقدامات باعث شده رزرو بلیط در حد انتظار آنها نباشد. این گروه معترض است که دولت ها نتوانسته اند اقدامات لازم جهت جایگزینی دوره های قرنطینه و افزایش اطمینان مشتریان به سفر را انجام دهند، اقداماتی مانند تست کرونا قبل از سفر.

 انتهای پیام/۱۰۰

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا