بین الملل

نوار رشد ۳ هفته‌ای داوجونز پاره شد

میانگین داوجونز در پایان معاملات دیشب آمریکا اندکی افت کرد تا نوار رشد سه هفته‌ای خود را پاره کند. این در حالی اتفاق افتاد که سرمایه‌گذاران منتظر ارائه بسته کمک کرونایی جدید آمریکا هستند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، میانگین صنعتی داوجونز در پایان معاملات دیشب آمریکا اندکی افت کرد تا نوار رشد سه هفته‌ای خود را پاره کند. این در حالی اتفاق افتاد که سرمایه‌گذاران منتظر ارائه بسته کمک کرونایی جدید آمریکا هستند.

میانگین صنعتی داوجونز ۲۸.۰۹ واحد یا ۰.۱ درصد افت کرد و در ۲۸,۳۳۵.۵۷ واحد بسته شد.

اس‌اندپی ۵۰۰ ۰.۳ درصد رشد کرد و به ۳,۴۶۵.۳۹ واحد رسید در حالی که کامپوزیت نزدک ۰.۴ درصد بالا آمد و در ۱۱,۵۴۸.۲۸ واحد بسته شد.

مایک کاتز از سون پویتز کپتال می‌گوید: سرمایه‌گذاران در حالت انتظار به سر می‌برند. افت و خیز زیادی در مذاکرات بسته کمک مالی آمریکا اتفاق افتاده است و انتشار هر تیتر خبری در این رابطه اندکی بازار را بالا و پایین می‌کند اما از آنجایی که تصویر کلی هنوز مبهم است، حرکات بازار تداوم ندارد.

این هفته نوار رشد سه هفته‌ای داوجونز و اس‌اندپی پاره شد و این شاخص‌ها به ترتیب به افت هفتگی ۰.۹۵ درصدی و ۰.۵ درصدی دست یافتند. کامپوزیت نزدک هم اولین افت هفتگی خود در ۵ هفته اخیر را ثبت کرد و ۱.۱ درصد سقوط کرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا