خودروصنعت، معدن، تجارت

جزئیات کیفیت انواع خودروهای داخلی و مونتا‌ژی + جدول

گزارش ارزشیابی کیفی خودرو در شهریور ۹۹ توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، گزارش ارزشیابی کیفی خودرو در شهریور ۹۹ توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شد.

در این گزارش کیفیت انواع خودروها داخلی و مونتا‌ژی اعلام شده است.

همچنین بخوانید

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در توئیتر آرمان اقتصادی بخوانید. (کلیک کنید)

در رده ۳ قیمتی دو محصول مونتاژی کرمان‌موتور یعنی JAC_S5 و JAC_S3 سه ستاره کیفی به دست آورده‌اند.در این سطح قیمتی همچنین دو محصول دیگر مدیران خودرو یعنی تیگو ۵ و MVM X33S نیز حضور دارند که تیگو ۵ سه ستاره کیفی را نصیب خود کرده است. در سطح ۴ قیمتی  پژو ۲۰۷ و پژو ۲۰۷SD، دنا پلاس توانسته‌اند هر کدام چهار ستاره کیفی به‌دست آورند.

محصولاتی مانند رانا، پژو ۲۰۶SD، پژو ۲۰۶ و دنا و همگی سه ستاره کیفی را از آن خود کردند. در این سطح قیمتی، سمند تولیدی در سایت تبریز، پژو پارس اتوماتیک تولیدی در سایت‌های کرمانشاه، تهران، خراسان، فارس، مازندران و پژو پارس تولیدی در خودروسازی فردا (‌سایت ایران خودرو در سمنان که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود) همگی ۳ ستاره کیفی را از آن خود کردند.

سطح قیمتی پنج نیز از محصولات تولیدی خودروسازی سایپا تشکیل شده است.در این سطح قیمتی، کوییکR پارس خودرو، کوییک و تیبا ۲ سایپا، ساینا و تیبای سایپا سیتروئن قرار دارند که تمام خودروها ۳ ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

خودرو , شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ,

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا