بین الملل

درخواست پوتین برای تمدید برنامه حمایت از مشاغل کوچک در روسیه

رئیس جمهور روسیه در راستای حمایت از مشاغل این کشور در مقابل بحران کرونا دولت خود را موظف کرد تا با اصلاح قوانین، ممنوعیت بازرسی برنامه ریزی شده از کسب و کارهای کوچک را تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ تمدید کند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در راستای حمایت از مشاغل این کشور در مقابل بحران کرونا دولت خود را موظف کرد تا با اصلاح قوانین، ممنوعیت بازرسی برنامه ریزی شده از کسب و کارهای کوچک را تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ تمدید کند.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

همچنین بخوانید

این اقدام در فهرست درخواست هایی است که روز دوشنبه در پایگاه اینترنتی کرملین منتشر شد. این درخواست پس از جلسه هیئت رئیسه شورای دولتی روسیه در تاریخ ۲۸ سپتامبر مطرح شد.

در این سند آمده است: به منظورایجاد اصلاحاتی در قانون فدراسیون روسیه، ممنوعیت برنامه های نظارتی در مورد مشاغل کوچک تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱، به استثنای تمدید چنین ممنوعیتی برای نظارت بر مالیات، نظارت بر امور گمرکی و نظارت در زمینه مالی و بودجه… تمدید می شود.

بر اساس این گزارش، این درخواست پوتین تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ اجرا می شود.

تعلیق بازرسی های برنامه ریزی شده از مشاغل کوچک و متوسط از اواخر ماه مارس به دلیل وضعیت بیماری همه گیر ویروس کرونا در روسیه اعمال شد.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا