بورسبورس اوراق

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۸/۰۶

امروز سهامداران شرکت‌های قند ثابت خراسان، صنعتی زر ماکارون و رادیاتور ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، صنایع غذایی مینو شرق و جنرال مکانیک در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۳۴هزار و ۸۱۵واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۰۱هزار و ۷۷۱واحد به کار خود پایان داد و ۵میلیارد و ۵۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۳۷۶میلیارد تومان در ۵۴۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های قند ثابت خراسان، صنعتی زر ماکارون و رادیاتور ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های توسعه معاون و روی ایران، سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران و پالایش نفت بندر عباس بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

آخرین اخبار اقتصادی در اینستاگرام آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۲۱۶میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۴۱۰میلیارد تومان در ۳۴۱هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۹۰واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۱۷۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، صنایع غذایی مینو شرق و جنرال مکانیک بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بانک دی، بیمه تجارت نو و ذوب آهن اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا