بین الملل

پیشنهاد روسیه به کره جنوبی برای تحویل بالگرد به جای پرداخت بدهی

دفتر نماینده تام الاختیار ریاست جمهوری روسیه در ناحیه فدرالی خاور دور اعلام کرد که دولت این کشور می تواند بدهی خود را به کره جنوبی با تحویل بالگرد به این کشور پرداخت کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از خبرگزاری تاس، دفتر نماینده تام الاختیار ریاست جمهوری روسیه در ناحیه فدرالی خاور دور اعلام کرد که دولت این کشور می تواند بدهی خود را به کره جنوبی با تحویل بالگرد به این کشور پرداخت کند.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

همچنین بخوانید

این موضوع در جریان کنفرانس ویدئویی یوری تروتنف، معاون نخست وزیر روسیه و نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در ناحیه فدرالی خاور دور و هونگ نام-کی، وزیر اقتصاد و دارایی و معاون نخست وزیر کره جنوبی مطرح شد.

سرویس مطبوعاتی تروتنف در بیانیه ای گفت: مسائل مربوط به تحویل بالگرد روسی به جمهوری کره در بازپرداخت بدهی دولتی روسیه مورد بحث قرار گرفت. طبق گفته الکساندر موروزوف، معاون وزیر صنعت و تجارت روسیه، شرکت “بالگردهای روسی جی سی اس” در حال همکاری با شرکای کره ای خود می باشد.

پیش از این، وزارت زمین، زیرساخت و حمل و نقل کره جنوبی با تأیید گواهی بالگرد غیرنظامی روسی  Mi-171A2 استفاده از آن را در این کشور مجاز دانست.

بر اساس این گزارش، همچنین بالگردهای مدل Ka-32 و Mi8/17 ساخت روسیه در حال حاضر در کره جنوبی مجوز فعالیت دارند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا