بورسبورس اوراق

شاخص بورس ارتفاع ۱.۳ میلیون واحد را پس گرفت

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۱۷ هزارواحدی، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۳۰۵ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۷میلیارد و ۲۵۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۸۵۲میلیارد تومان در بیش از یک‌میلیون و ۵۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۷هزار و ۶۴۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۰۵هزار و ۳۳۲واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی گل گهر شد و در مقابل شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پارس الکتریک و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

آخرین اخبار اقتصادی در اینستاگرام آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۶۳۷میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۶۸۵میلیارد تومان در ۶۲۰هزار و ۹۹۲نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۴۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۲۶۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، سرمایه‌گذاری سپهر صادرات و ذوب‌آهن اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های بانک دی، پالایش نفت لاوان و تولید نیروی برق دماوند بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا