بانکبانک و بیمه

بانک کارآفرین طرح تسهیلاتی جدید صبا را معرفی کرد

بانک کارآفرین در راستای تحقق اهداف عالی بانک در خصوص اعطای تسهیلات خرد، از طرح تسهیلاتی جدید صبا برای تامین تسهیلات مورد نیاز اشخاص حقیقی جهت تعمیر و بازسازی ملک و خرید کالا، خدمات و لوازم و تجهیزات مصرفی بادوام رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کارآفرین، کلیه اشخاص حقیقی می‌توانند به صورت انفرادی یا گروهی جهت رفع نیازهای شخصی و غیرکاری خود، از مزایای این طرح تسهیلاتی بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش، تسهیلات طرح جدید صبا در قالب عقد مرابحه اعطا می‌شود و نرخ سود آن مطابق با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار می‌باشد. همچنین نحوه بازپرداخت تسهیلات طرح جدید صبا صرفاً به صورت اقساطی و ماهیانه در نظر گرفته شده است.

از مزایای طرح حاضر امکان اعطای تسهیلات در چارچوب‌های ذکر شده به پرسنل سازمان‌ها، شرکت‌ها و ارگان‌ها به صورت گروهی در قالب شرایط ویژه است. بر این اساس سازمان‌ها، شرکت‌ها و ارگان‌ها می‌توانند نسبت انعقاد تفاهمنامه با بانک و اعطای تسهیلات گروهی به پرسنل خود با مزایای ویژه اقدام نمایند.

همچنین بخوانید

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح تسهیلاتی جدید صبا اینجا کلیک کنید. همچنین مرکز ارتباط کارآفرین با شماره ۲۳۳۵۰ آماده پاسخگویی به سوالات شما است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا