بانکبانک و بیمه

بازدید مدیرعامل بانک ملت از گروه صنعتی ماموت

مدیرعامل بانک ملت همراه با تعدادی از مدیران ارشد این بانک، از گروه صنعتی ماموت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این بازدید که محمدتقی صمدی رییس هیات مدیره، عزیز آخوندی اصل، عباس جعفرلو و سیدابوطالب دیبایی معاونان مدیرعامل، حسن کمالوند و علی اکبر صابریان مدیران امور و قاسمی فرید رییس شعبه ظفر، وی را همراهی می کردند، از خطوط مختلف تولید در مجتمع صنعتی ماموت دیدن کرد و از نزدیک در جریان تولید محصولات متنوع این شرکت قرار گرفت.

مدیران ارشد بانک ملت همچنین در نشستی با مدیران گروه صنعتی ماموت، بر تقویت سطح همکاری ها تاکید و خواستار تسریع در انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک فی مابین شدند.
دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در این نشست با اظهار خرسندی از بازدید مجدد از مجموعه تولیدی ماموت طی سه سال گذشته، اظهار داشت: این مجموعه در حال رشد، توسعه، ارتقا، افزایش اشتغال و متنوع ساختن محصولات است که جای بسی خرسندی است.
وی با بیان این نکته که مدیران گروه صنعتی ماموت همواره در پی نوآوری و پویایی هستند و از حرکت نمی ایستند، افزود: کشور به وجود چنین شرکت هایی نیاز دارد که همیشه در پی ایجاد فرصت و ارتقای سطح فعالیت های خود باشند.
مدیرعامل بانک ملت از ماموت به عنوان یکی از برترین شرکت های عرصه صنعتی کشور نام برد و ادامه داد: جهش تولید با شعار و حرف اتفاق نمی افتد بلکه با همین فعالیت هایی رخ می دهد که در مجموعه بزرگ ماموت در حال انجام است.
وی با تاکید بر این نکته که اگر شرکت های زیادی مانند مجموعه ماموت در کشور وجود داشت جهش تولید هم به سرعت محقق می شد، گفت: این که مجموعه ماموت موفق شده است برای ١٠ هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کند بزرگ ترین کار خیر محسوب می شود و ارزش آن کمتر از ارزش کار موسسات خیریه نیست.
دکتر بیگدلی با اظهار علاقه به حمایت از فعالیت های این گروه صنعتی، تاکید کرد: رونق چنین فعالیت هایی، به خودکفایی کشور در عرصه های مختلف کمک می کند.
وی از بانک ملت هم به عنوان یک بانک بزرگ و توانمند در کشور نام برد که در تامین نقدینگی بنگاه های تولیدی حرف اول را می زند و بدون اینکه یک ریال اضافه برداشت از منابع بانک مرکزی داشته باشد در برهه هایی، حتی ۵٠ درصد تسهیلات شبانه بین بانکی را تامین و مشکل کمبود نقدینگی برخی بانک ها را مرتفع کرده است.
وی از ماموت به عنوان یکی از مشتریان ارزنده بانک ملت یاد کرد و اضافه کرد: ما هرچه بیشتر به این شرکت کمک کنیم به جهش تولید و ایجاد اشتغال در کشور کمک کرده ایم.
مدیرعامل بانک ملت با اعلام آمادگی نسبت به افزایش حد اعتباری شرکت ماموت، خاطرنشان کرد: بانک از این لحاظ هیچ مشکلی ندارد.
وی از مدیران دو مجموعه درخواست کرد تا هرچه سریع تر تفاهمنامه همکاری را نهایی و همه موارد را در آن پیش بینی کنند تا منافع دوطرف با اجرای آن، تامین شود.
مهندس مهرزاد فردوس، رییس هیات مدیره گروه صنعتی ماموت هم در این نشست با قدردانی از همکاری بانک ملت با شرکت های زیرمجموعه این گروه، گزارشی از فعالیت های مختلف این مجموعه ارائه کرد و از ورود این گروه صنعتی به عرصه های مختلف تولید در کشور خبر داد.
وی با بیان این نکته که باسوادترین افراد سیستم بانکی در بانک ملت مشغول به فعالیت هستند از مدیرعامل این بانک خواست تا در شرایط سخت اقتصادی و تحریم، بیشتر از این شرکت پشتیبانی کند.
به گفته وی، هیچکدام از شرکت های گروه ماموت، معوقه بانکی ندارند و این نشان از خوش حساب بودن کل این گروه صنعتی دارد.
در این نشست حسن کمالوند، مدیر امور بانکداری شرکتی بانک ملت هم گزارشی از فعالیت های مالی گروه ماموت در این بانک در بخش های منابع و مصارف ارائه کرد.
مدیران ارشد بانک ملت هم پیشنهادهای خود را برای تقویت سطح همکاری ها و رفع چالش های فراروی این همکاری ها مطرح کردند و در نهایت دکتر بیگدلی دستورات لازم را برای بررسی مشکلات و پاسخ به درخواست های مالی گروه صنعتی ماموت صادر کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا