بانکبانک و بیمه

دومین واحد مستقل ارزی بانک کارآفرین راه‌اندازی شد

دومین واحد ارزی مستقل بانک کارآفرین (بلوار فردوس شرقی) افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کارآفرین، محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره این بانک در آیین افتتاح دومین واحد مستقل ارزی (بلوار فردوس شرقی)، با تاکید بر استراتژی بانک کارآفرین مبنی بر تمرکززدایی از فعالیت‌های ارزی و بین‌المللی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی واحدهای مستقل ارزی اقدام بسیار مثبت و ارزشمندی است که در راستای مشتری‌مداری و جلب حداکثری رضایت مشتریان صورت گرفته است. ارائه خدمات ارزی و بین‌المللی در واحدهای مستقل ارزی موجب خواهد شد که مشتریان در سریع‌ترین زمان خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

رئیس هیات مدیره بانک کارآفرین خاطرنشان کرد: فعالیت ارزی بانک کارآفرین در شش ماهه اول سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد رشد داشته است. این بانک در سال ۱۳۹۹ در مقایسه با سایر بانک‌ها، سهم بیشتری از بازار ارزی را از آن خود کرده و سهم ۶ درصدی این بانک در مرداد ۱۳۹۸ برای مدت مشابه سال جاری به ۱۱ درصد رسیده است.

 

خورسندی همچنین تصریح کرد: از جمله نقاط قوت بانک کارآفرین، بخش ارزی و بین‌المللی مجهز به نیروهای‌ حرفه‌ای، متخصص، جوان و باانگیزه است که خدمات ممتازی را در بخش ارزی ارائه می‌کنند.

وی همچنین با تبیین شرایط دشوار صنعت بانکداری کشور با وجود اعمال تحریم‌ها خاطرنشان کرد: محدودیت‌ها و تحریم‌ها به ویژه طی سالیان اخیر شرایط سختی را برای بانک‌های ایرانی در تعاملات ارزی و بین‌المللی ایجاد کرده است. امیدواریم با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تحریم‌ها برطرف گردد و گشایش‌های ارزی بیشتری به ویژه در بخش دارو و غذا ‌ایجاد شود.

همچنین دکتر علیرضا صادقی‌ معاون مدیرعامل در امور بانکی نیز با اشاره به ضرورت تمرکززدایی از واحدهای ارزی بانک خاطرنشان کرد: تعدد مراکز ارائه خدمات ارزی و بین‌المللی موجب جذب مشتریان جدید و رضایت مشتریان وفادار بانک خواهد بود که سالیان زیادی است که این بانک را برای دریافت خدمات در بخش‌های ارزی برگزیده‌اند.

دومین واحد مستقل ارزی بانک کارآفرین راه‌اندازی شد

در ادامه حسنعلی حسینی مدیر عملیات ارزی بانک کارآفرین، گزارشی از روند راه‌اندازی واحدهای مستقل ارزی این بانک ارائه کرد.

بر اساس این گزارش واحد ارزی بلوار فردوس شرقی به عنوان دومین واحد ارزی مستقل در غرب تهران آمادگی دارد تمامی خدمات مربوط به گشایش و معامله اسناد اعتبار اسنادی ریالی و ارزی، صدور و انجام حوالجات ارزی و بروات اسنادی را به مشتریان و متقاضیان ارائه دهد.

لازم به ذکر است که نخستین واحد ارزی مستقل بانک کارآفرین (پل رومی) نیز یکم مهر ماه سال جاری با هدف تمرکززدایی از فعالیت‌های ارزی این بانک در شمال تهران افتتاح شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا