بانک و بیمهبیمه

گام بلند بیمه ملت در مسیر بیمه‌گری باز با همکاری API Market Placeها

توسعه استارتاپ‌ها و توجه به اقتصاد ای‌پی‌آی، باعث شده که استفاده از بیمه‌گری باز وAPI ها مورد توجه کسب و کارهای مختلف قرار گرفته و بسیاری از شرکت‌ها سرویس‌های خود را به منظور توسعه فروش یا عرضه بهتر خدمات در اختیار کسب و کارهای مختلف قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مدیریت توسعه کسب و کارهای دیجیتال بیمه ملت با توجه به این روند نوظهور و رو به رشد، و نیز در سایه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات شرکت، از سال گذشته، حرکت در این مسیر را در دستور کار قرار داد.

در این راستا و در گام نخست، شرکت نسبت به عرضه رایگان وب‌سرویس‌های استعلام و صدور خود بر روی API Market Placeهای پادیوم (Podium) اقدام کرد. اخیرا و در گام دوم، در قالب قرارداد همکاری، عرضه رایگان وب‌سرویس‌های استعلام و صدور برای Markat Place اَپی‌اکو (API ECO) را در دستور کار خود قرار داده است. این فعالیت‌ها، امکانی برای متقاضیانAPIهای بیمه‌ای و استارتاپ‌ها فراهم می‌آورد تا بتوانند در ساده‌ترین شکل از این وب‌سرویس‌ها استفاده کنند.

در توضیح باید اشاره کرد که API Market Place پلتفورم‌هایی برای عرضه و تقاضای اِی‌پی‌آی فراهم کرده‌اند تا استارتاپ‌ها، توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری و دیگر سازمان‌ها بتوانند به راحتی APIهای خود را در اختیار سایر توسعه‌دهندگان قرار دهند. استفاده از API Market Place علاوه بر گسترش استفاده ازAPIها، امنیت و حفاظت آن‌ها را نیز تامین خواهد کرد.

این اقدام می‌تواند موجب توسعه فروش بیمه از طریق عرضه آسان و به کارگیری آنها در کسب و کارهای مختلف شده و تجربه جدیدی از خرید بیمه‌نامه را برای مشتریان فراهم آورد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا