بانک و بیمهبیمه

بیمه آسیا و پژوهشکده بیمه، تفاهم نامه پژوهشی امضا کردند

تفاهم نامه همکاری و توسعه فعالیت های پژوهشی و تحقیقات کاربردی، مشاوره علمی و امور آموزشی میان بیمه آسیا و پژوهشکده بیمه امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه آسیا، این تفاهم نامه که موضوع آن تعامل و ایجاد همکاری مشترک تحقیقاتی و پژوهشی و تبادل اطلاعات و تجربیات و توانایی های علمی در زمینه های مورد نیاز است، در محل شرکت بیمه آسیا و توسط مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه به امضا رسید.
بنا بر این گزارش، در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران دو طرف برگزار شد، مدیرعامل بیمه آسیا در سخنانی با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه، حضور دکتر کردبچه در پژوهشکده بیمه را منشا تحولات قابل ملاحظه ای در این سازمان عنوان کرد.
مسعود بادین در بخش دیگری از اظهارات خود، شرایط فعلی بازار را نیازمند توجه بیش از پیش به فعالیت های پژوهشی در جهت ارائه محصولات جدید بیمه ای دانست.
وی تصریح کرد، هم زمان با پیشرفت چشمگیر فناوری از یک سو و افزایش انتظارات مشتریان و بازار، مرزهای سنتی صنعت بیمه در حال دگرگونی است و این امر نیازمند توانمندی و تحول در تحقیق و پژوهش در این صنعت است.
مدیرعامل بیمه آسیا تاکید کرد: کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در برنامه های راهبردی بیمه آسیا جایگاه ویژه ای دارد زیرا ما به خوبی دریافته ایم برتری، چابکی و تحول عملکردی، ارتباط بنیادی با امر پژوهش دارد.
دکتر کردبچه رییس پژوهشکده بیمه نیزدر این نشست با اشاره سابقه همکاری های این پژوهشکده با بیمه آسیا در حوزه های مختلف بیمه ای، آقای بادین مدیرعامل بیمه آسیا را از جمله مدیران بیمه ای برشمرد که توجه خاصی به امر پژوهش دارند.
وی افزود، شرکت های بزرگ و خوشنامی مانند بیمه آسیا  باید با حمایت ها و استفاده از ظرفیت های علمی و تجارب فنی خود، حوزه پژوهش را در صنعت بیمه تقویت کنند.
رییس پژوهشکده بیمه اظهار امیدواری کرد از این پس، تمام تصمیمات، برنامه ها و تحولات در صنعت بیمه، با پشتوانه پژوهشی به انجام برسد.
گفتنی است در این نشست، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و تنی چند از مدیران بیمه آسیا و همچنین معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه، حضور داشتند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا