بانک و بیمهبیمه

نشان ویژه “روابط عمومی پاسخگو” و تندیس “روابط عمومی برتر” به روابط عمومی بیمه آسیا تعلق گرفت

در هفدهمین جشنواره برترین روابط عمومی ایران، روابط عمومی بیمه آسیا یک نشان ویژه و تندیس روابط عمومی برتر را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه آسیا، در شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین جشنواره برترین روابط عمومی ایران، هیات داوران نشان ویژه “روابط عمومی پاسخگو” را به دلیل پاسخگویی شایسته به ذینفعان، بیمه گذاران، رسانه ها و مردم با استفاده از روش های نوین و استانداردهای حرفه ای، به مدیریت روابط عمومی بیمه آسیا اعطا کرد.

این گزارش می افزاید، در این سمپوزیوم بین المللی همچنین با نظر داوران جشنواره، تندیس “روابط عمومی برتر” ایران، به دلیل رعایت استاندارد های (علمی- صنفی)، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها، به روابط عمومی بیمه آسیا تعلق گرفت.

بنا بر این گزارش، نشان ویژه و تندیس روابط عمومی برتر، توسط دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، و با حضور مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، به مدیر روابط عمومی بیمه آسیا اهدا شد.

بنا بر این گزارش، سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران، با حضور رییس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بیمه آسیا، مدیرعامل بیمه ملت، خانم لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی، و تنی چند از مدیران و مسئولان سازمان های دولتی، خصوصی از صنایع و واحد های خدماتی، تولیدی و دانشگاه های معتبر کشور و همچنین با حضور مجازی و آنلاین رییس انجمن بین المللی روابط عمومی(ipra) برگزار شد. در این سمپوزیوم بین المللی هشت مقاله از پنج سخنران خارجی و ایرانی ارائه شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا