بانک و بیمهبیمه

همکاری بیمه کوثر با وزارت راه‌وشهرسازی

قرارداد همکاری میان مسئولان شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور وزارت راه‌وشهرسازی و بیمه کوثر در زمینه بیمه‌های درمان و مهندسی منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه کوثر، این قرارداد با حضور مجید مشعلچی فیروزآبادی مدیرعامل بیمه کوثر و خیراله خادمی معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت‌ و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور میان دو شرکت منعقد شد.

مسئولان شرکت بیمه کوثر با هدف حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و زیربنایی کشور و کاهش دغدغه فعالان این عرصه این قرارداد را امضا کردند.

گفتنی ا‌ست، شرکت مادر تخصصی ساخت‌ و توسعه زیربناهای حمل‌‌و‌نقل کشور در سال ۱۳۸۳ به ‌منظور ایجاد انسجام تشکیلاتی، کاهش تصدی‌ها و تقویت امور راهبردی مدیریت حمل و نقل در کشور و با هدف اقتصادی مدیریت متمرکز در زمینه زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل، به استناد ماده چهار قانون برنامه سوم توسعه، با پیشنهاد وزارت راه و ترابری و مصوبه هیات وزیران تاسیس شد تا برنامه‌‌ریزی، طراحی و ساخت زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور در یک مجموعه واحد انجام شود.

تهیه، تدوین و پیشنهاد سیاست‌ها و خط و مشی در زمینه توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل در چارچوب برنامه‌‌های مصوب و اهداف قوانین برنامه‌‌های توسعه ملی کشور، طراحی و مدیریت ساخت زیربناهای حمل و نقل و تاسیسات و تجهیزات مربوط و نظارت بر اجرای پروژه‌‌ها از طریق عقد قرارداد با پیمانکاران و مشاوران ذی‌‌صلاح، تحصیل و تملک اراضی و املاک لازم در طرح‌ها و پروژه‌ها، تعیین روش‌های اجرایی در ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل بر اساس اولویت‌ها و سیاست‌‌های کلان وزارت راه‌و‌شهرسازی و… از جمله اهم وظایف شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا