بورسبورس اوراق

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۸/۲۵

امروز سهامداران شرکت‌های نفت سپاهان، ایران ترانسفو و تراکتورسازی ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های نفت ایرانول، بیمه سامان و توکاریل در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۹هزار و ۷۱۷واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۵۷هزار و ۳۶۷واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۷میلیارد و ۹۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۲هزار و ۶۵۹میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۳۷۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نفت سپاهان، ایران ترانسفو و تراکتورسازی ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، کاشی و سرامیک حافظ و حمل و نقل توکا بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

آخرین اخبار اقتصادی در اینستاگرام پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۵۵۱میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۴۵۲میلیارد تومان در ۶۳۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۴واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۳۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های نفت ایرانول، بیمه سامان و توکاریل بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های افرانت، پاکدیس و بیمه تجارت نو بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

 

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا