كشاورزی و دامپروری

انجمن روغن: مخالف فروش اجباری سایر کالاها با روغن نباتی هستیم

انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران اعلام کرد: صنعت روغن نباتی با فروش اجباری سایر کالاها همراه با روغن نباتی مخالف است و آن را خلاف قانون می داند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران، محمد قاجاریه بازرس انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران ضمن بیان مطلب فوق افزود: متاسفانه طی هفته های اخیر و پس از بروز التهاب در بازار روغن نباتی برخی شرکت های پخش و توزیع کنندگان مواد غذایی در اقدامی فرصت طلبانه فروش روغن نباتی به مراکز عرضه و مصرف کنندگان را منوط به خرید  برخی محصولات نظیر رب، تن ماهی، کیک و.. کرده اند.

وی افزود: کارخانجات روغن نباتی هیچ نقشی در فروش اجباری سایر کالاها همراه با روغن نباتی ندارند و قیمت گذاری و فروش روغن نباتی توسط کارخانجات منطبق با قانون و ضوابط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.

همچنین بخوانید

قاجاریه تصریح کرد: انجمن روغن نباتی از کارخانجات تولیدی روغن نباتی خواسته است که با فروش اجباری کالاها همراه با روغن نباتی توسط عوامل توزیعی به شدت مقابله کنند و بسیاری از کارخانجات نیز به صورت مکتوب و رسمی با این موضوع برخورد کرده اند.

بازرس انجمن صنفی صنایع روغن نباتی خاطر نشان کرد: نظارت بر توزیع و فروش مواد غذایی با سازمان حمایت، سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و سایر دستگاه های نظارتی است و آنها باید برای حل این مشکل ورود کرده و با متخلفان برخورد کنند.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا