ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

افشای مشکل سخت افزاری جدی آیفون ۱۲ اپل

مدلهای جدید آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس به سرعت در حال فروش هستند اما اپل بی سر و صدا تایید کرده که این گوشیها مشکل سخت افزاری جدی دارند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، اسناد داخلی اپل که توسط مک رومرز به دست آمده است، نشان می دهد این شرکت اذعان کرده که مدلهای آیفون ۱۲ مشکلات جدی صفحه نمایش شامل پرپر زدن نور صفحه، درخشش سبز و خاکستری و انواع دیگر مشکلات روشنایی را دارند.

جالب است که با وجود مواردی که از سوی کاربران آیفون ۱۲ درباره مشکلات صفحه نمایش گوشی در اینترنت گزارش شده است، در اسناد داخلی اپل آمده است که تعمیرکنندگان مجاز اپل نباید فعلا برای این گوشیها خدمات بدهند. اگرچه این موضوع ممکن است مالکان جدیدترین مدلهای آیفون را عصبانی کند اما احتمالا اپل در تلاش برای رفع این مشکل از طریق آپدیت سیستم عامل iOS باشد.

همچنین بخوانید

اپل هیچ بازه زمانی برای رفع این مشکل مشخص نکرده اما شاید نگاهی به گذشته به پیش بینی این موضوع کمک کند. مدل قبلی آیفون ۱۱ اپل مشکلات رنگ سبز داشت و اگرچه این شرکت برخی از گوشیها را تحت گارانتی عوض کرد اما با یک آپدیت که دو ماه بعد از نخستین موارد گزارش مشکل منتشر شد، به رفع آن پرداخت.

بر اساس گزارش فوربس، اطلاعات درز کرده درباره نسل جدید آیفون ۱۳ نشان می دهد که صفحه نمایش یکی از بزرگترین ارتقاهای این گوشی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا