انرژی

ادامه ارائه خدمات ضروری آب و برق در محدودیت های کرونایی

مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو گفت: در دو هفته پیش رو ارائه خدمات آب و برق به مشترکان تعطیل نخواهد شد اما وزارت نیرو برنامه هایی را برای مقابله با کرونا در نظر گرفته است.

صدیقه ببران در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به محدودیت های وزارت نیرو برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: آنچه که در مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای این دو هفته لحاظ شده است، در وزارت نیرو به طور کامل اجرایی خواهد شد و حضور نیروها به طور یک سوم خواهد بود.

وی تصریح کرد: خدمات مستمری که باید به مردم ارائه شود مانند آب، برق، اپراتورها، دیسپاچینگ و واحدهای مدیریت بحران به طور صد درصدی خواهد بود و ارائه خدمات متوقف نخواهد شد.

همچنین بخوانید

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با بیان اینکه کارکنان برای انجام فعالیت ها در منزل اختیار و دسترسی کامل را دارند، تصریح کرد: در ارائه خدمات هیچ خللی وارد نخواهد شد و برنامه ریزی های لازم برای این مساله در نظر گرفته شده است.

ببران با اشاره به تکلیف برنامه های وزارت نیرو طی دو هفته آتی همچون پویش هر هفته_الف_ب-ایران، گفت: پویش ادامه دارد و این هفته یک کمسیون مشترک با قطر در اصفهان خواهیم داشت و بعد از آن اگر محدودیت ها ادامه داشته باشد پویش را به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا