بورسبورس اوراق

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۹/۰۱

امروز سهامداران شرکت‌های توسعه معدنی و صنعتی صبا نور، ایران تایر و کشاورزی و دامپروری مگسال در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پاکدیس، بانک دی و دامداری تلیسه نمونه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش آرمان اقتصادی، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۲۱هزار و ۳۶۶واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۶۶هزار و ۵۳۷واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۲۰میلیارد و ۸۳۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۸هزار و ۳۲۸میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۹۸۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های توسعه معدنی و صنعتی صبا نور، ایران تایر و کشاورزی و دامپروری مگسال بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های صنایع لاستیکی سهند، فولاد کاوه کیش و غلتک‌سازان سپاهان بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در اینستاگرام پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۵۳۵میلیون ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۵۲۴میلیارد تومان در ۸۰۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۶۴۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پاکدیس، بانک دی و دامداری تلیسه نمونه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنایع فولاد آلیاژی یزد، مدیریت انرژی امید تابان هور و برق و انرژی پیوند گستر پارس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا