بانکبانک و بیمه

سقف کارت به کارت در بانک توسعه تعاون به ۱۰ میلیون تومان رسید

بر اساس تمهیدات ویژه بانک توسعه تعاون در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و باهدف کاهش مراجعات حضوری به شعب بانک، سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت در این بانک افزایش یافت.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، با عنایت به شرایط خاص بهداشتی کشور و موج سوم کرونا در راستای مدیریت کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات مردم به شعب بانک، بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی، افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت در دستور بانک توسعه تعاون قرار گرفت.

بر این اساس، تا اطلاع ثانوی سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون بانکی از مبدأ هر کارت به ۱۰ میلیون تومان در هرروز افزایش می‌یابد. لازم به ذکر است میزان کارمزد انتقال وجه بیش از سه میلیون تومان به صورت پلکانی لحاظ خواهد شد.

لازم به ذکر است بر اساس تصمیمات بانک مرکزی و اعلام قبلی تا اطلاع ثانوی سقف صدور کارت هدیه نیز در بانک توسعه تعاون به بیست میلیون ریال افزایش‌یافته است. همچنین همانگونه که پیش‌تر نیز اعلام شد، علاوه بر افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق خودپردازها و درگاه‌های غیرحضوری، تمدید خودکار کارت‌های منقضی شده و به‌روزرسانی نرم‌افزارهای خدمات رسان بانک و گسترش خدمات “همراه بانک توسعه تعاون” و اینترنت بانک، از اقدامات صورت گرفته در بانک توسعه تعاون برای سهولت هرچه بیشتر مشتریان عزیز در این راستا بوده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا