بورسبورس اوراق

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۹/۰۲

امروز سهامداران شرکت‌های مارگارین، ایران تایر و قند اصفهان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گیلان، دامداری تلیسه نمونه و پاکدیس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با با افت ۷هزار و ۶۸۸واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۵۸هزار و ۸۴۷واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۷میلیارد و ۵۹۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۴هزار و ۹۵۱میلیارد تومان در یک میلیون و ۵۶۱ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های مارگارین، ایران تایر و قند اصفهان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های ایرکا پارت صنعت، کشت و صنعت پیاذر و محورسازان ایران خودرو بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

همچنین بخوانید

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در اینستاگرام آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۳۷۶میلیون ورقه به‌ارزش ۶ هزار و ۵۵۰میلیارد تومان در ۵۹۵هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۶۱واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۴۷۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیرپاستوریزه پگاه گیلان، دامداری تلیسه نمونه و پاکدیس بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های شیر پگاه آذربایجان شرقی، آتیه داده پرداز و مجتمع صنایع لاستیک یزد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا