ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

برخورداری ۱۹ هزار شعبه بانکی از تجهیزات و پشتیبانی الکترونیکی داخلی

گروهی از محققان علاوه بر ساخت و راه‌اندازی سامانه ارزیابی هوشمند روسازی جاده‌ای و تجهیز و پشتیبانی تخصصی از بیش از ۱۹ هزار شعبه بانکی، موفق به ارائه راهکارهای نوین برای کنترل تردد جاده‌ای شدند.

به گزارش آرمان اقتصادی، یک گروه دانش بنیان از سال ۸۶ کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر در قالب  ۱۶ شرکت بین‌المللی مشغول به فعالیت است. این مجموعه در طول مدت فعالیت خود راه‌کارهای نوینی در صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک، کنترل تردد جاده‌ای (ETC, ITS)، پروژه‌های امنیتی و همچنین طراحی و اجرای پروژه‌های نوین در زمینه آی‌تی را ارائه کرده است.

این شرکت دانش‌بنیان در برخی پروژه‌های ملی مانند پروژه‌های کارت ملی، شناسنامه و گواهینامه هوشمند و کارت خودرو مشارکت داشته است.

همچنین بخوانید

مهسا زمانیان، مدیر عامل این مجموعه دانش‌بنیان، ساخت و راه‌اندازی سامانه ارزیابی هوشمند روسازی جاده‌ای، تجهیز و پشتیبانی تخصصی بیش از ۱۹ هزار شعبه بانکی در سراسر کشور، ارائه سامانه اخذ الکترونیکی عوارض جاده‌ای، با سابقه راه‌اندازی ۱۱ گیت فعال و سامانه کیف پول آفلاین اعتباری را از جمله خدمات این شرکت ذکر کرد.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز روزافزون برای دسترسی آسان و سریع به ایستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات بانکی به مشتریان، شرکت ما دستگاه کیوسک خود را به بازار ارائه کرده است. این فناوری نوین و مبتنی بر عملیات بانکداری الکترونیک، گامی در راستای ارتقاء سطح رفاه مشتریان بانکی از نظر تسهیل در انجام امور بانکی و همچنین ایجاد مزیت رقابتی و ارزش‌افزوده برای بانک‌ها است. این دستگاه علاوه بر انجام کلیه خدمات بانکداری الکترونیک امکان چاپ کارت هدیه با مبلغ و متن دلخواه و همچنین ارائه پاکت را به مشتریان می‌دهد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، زمانیان خاطر نشان کرد: مجموعه فناورانه ما با بهره مندی از نیروهای جوان متخصص تلاش می‌کند تا همگام با کشورهای پیشرفته دنیا علاوه بر ارائه خدمات نوآورانه و مبتکرانه در ارتقاء سطح دانش بومی کشور نیز سهیم باشد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا