بانکبانک و بیمهپرداخت الکترونیک

ایجاد تراکنش‌های ایمن و مطمئن با سرویس‌های دانش‌بنیان داخلی

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با ارائه راهکارهای ایمن، جامع و کارآمد موجب شده که تراکنش‌های بانکی ایمن و مطمئن در کشور ایجاد شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، شهریار خلیلی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان گفت: با توجه به فناوری‌های جدید امنیتی که در دنیا در حال پیاده‌سازی است، این شرکت از نظر زیرساخت امن جزء چند شرکت اول ایران است که این تکنولوژی‌ها و سرویس‌های امنیتی را ارائه داده است.

وی ازجمله خدمات ارائه شده از سوی این شرکت را طراحی و راه‌اندازی مراکز SOC دانست که مجوز آن را از افتای ریاست‌ جمهوری اخذ کرده‌اند و ادامه داد: همچنین مجوز پیاده‌سازی تیم پاسخ به رخدادهای امنیتی و مجوز نما را نیز از سازمان فناوری اطلاعات و افتا گرفته‌ایم.

خلیلی طراحی، اجرا و راهبری مراکز داده را از دیگر خدمات این شرکت عنوان کرد و یادآور شد: استفاده از مراکز داده (Data Center) نقش موثری در ساماندهی و یکپارچه‌سازی تجهیزات، اطلاعات و برنامه‌های کاربردی برای سازمان‌ها دارد و توجه به این مهم، استفاده بهینه از منابع در فضایی کاملا مطمئن و دارای قابلیت گسترش را برای سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد.

به گفته وی، طراحی مراکز داده از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و نیازمند بررسی‌های دقیق و کارشناسانه و در نظر گرفتن فاکتورهای متعدد و خاص هر سازمان برای طراحی این مراکز است. شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی با به‌کارگیری کارشناسان مجرب و باتوجه به توان تخصصی و کسب تجارب پروژه‌های پیشین، خدماتی را در زمینه طراحی، پیاده‌سازی و پشتیبانی مراکز داده ارائه می‌کند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در ادامه بیان کرد: امنیت اطلاعات و سرویس‌ها خدمت دیگر شرکت ما است. بخش امنیت شرکت ما با هدف کمک به ایجاد شبکه‌هایی امـن و مطمئن، قسمت طـراحی و عملیات امنیت و نیز مشاوره و ممیـزی خود را راه‌اندازی کرده است. سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی می‌توانند برای محک‌زنی امنیتی، شناسایی نقاط آسیب‌پذیر، تهدیدهای احتمالی و ارائه راه‌کارهای پوشش یا کاهش مخاطرات و تامین امنیت سرویس‌ها و شبکه از خدمات متخصصان و کارشناسان این شرکت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا