امور زیربناییراه و ساختمان

نیمی از متقاضیان مسکن ملی وجه اولیه را واریز نکردند/ آخرین مهلت واریز تا پایان آذرماه

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: از جمعیت واجدان شرایط دو هزار و ۲۸۰ نفر تایید نهایی شدند که از این تعداد فقط هزار و ۳۲۷ نفر وجه آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کردند.

همچنین بخوانید

خلیل محبت‌خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه جمعه ۳۰ آذرماه آخرین فرصت واریز وجه آورده مسکن ملی است گفت: نزدیک به چهل هزار نفر متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان تهران (شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر و کمتر از صد هزار نفر به جز پرند و پردیس) بودند که تاکنون چهار و هزار و ۶۸۸ نفر از آنها واجد شرایط شناخته شدند.

محبت‌خواه ادامه داد: از جمعیت واجدان شرایط دو هزار و ۲۸۰ نفر تایید نهایی شدند که از این تعداد فقط هزار و ۳۲۷ نفر وجه آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کردند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه از تمام متقاضیان تقاضا داریم متعاقب پیامک‌های ارسالی توسط وزارت راه و شهرسازی و بخشنامه‌های مصوب، برای جلوگیری از حذف در سامانه اقدام ملی تا قبل از سی ام آذرماه نسبت به واریز وجه اقدام کنند چرا که در غیر این صورت مشمول حذف خواهند شد.

وی گفت: برداشت وجه از حساب متقاضیانی که واریز وجه را انجام داده‌اند مطابق بخشنامه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تایید و مجوز بانک مسکن خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد:‌ن کته مهم این است که طرح اقدام ملی مسکن یک طرح همه جانبه و با اتکا به آورده دولت و متقاضیان است و در صورت عدم واریز وجه توسط متقاضیان سرعت پروژه مطابق با برنامه‌های زمان بندی شده پیش نخواهد رفت.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا