اقتصاد کلانکسب و کار

صدور ضمانت‌نامه برای دانش‌بنیان‌های حوزه سلامت

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن از صدور ضمانت‌نامه برای تسهیل در فرآیندهای عملیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، حمیدرضا فرهادی در طی نشست مشترک با مدیریت شعب بانک تجارت استان خراسان رضوی ضمن اعلام این خبر گفت: تاکنون خدمت صدور ضمانت‌نامه در سبد خدمات صندوق نبود و از این پس انواع ضمانت‌نامه‌ها شامل حسن انجام کار، شرکت در مناقصه و تعهد پرداخت توسط صندوق سلامت ثامن برای شرکت‌های فناور و به ویژه دانش‌بنیان صادر خواهد شد. 

وی ادامه داد: بر اساس توافق صورت گرفته با سرپرستی بانک تجارت استان خراسان رضوی شرکت‌های دانش‌بنیانی که در حوزه سلامت فعالیت دارند، بویژه شرکت‌هایی که در پارک علم و فناوری خراسان رضوی مستقر هستند و یا مصوبه اخذ تسهیلات بانکی از صندوق نوآوری دارند و امکان تامین وثایق مورد نیاز بانک‌ را ندارند، از این پس ضمانت‌نامه صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن را به عنوان وثیقه می‌توانند اخذ کنند.

همچنین بخوانید

بر اساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی، فرهادی خاطرنشان کرد: براساس بند (خ) ماده (۴) آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی، ضمانت‌نامه‌های صندوق‌های پژوهش و فناوری مورد پذیرش قرار گرفته و سازمان برنامه و بودجه نیز دستورالعمل اجرایی این بند را در سال ۹۵ طی بخشنامه شماره ۱۰۴۹۹۰۹ به کلیه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا