اقتصاد کلان

تغییر اصلاح ساختار بودجه به کمیسیون بودجه ارجاع شد

طرح اصلاح ساختار بودجه بعد از چند جلسه بررسی در صحن علنی برای جمع‌بندی پیشنهادات نمایندگان به کمیسیون بودجه ارجاع شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، طرح اصلاح ساختار بودجه در دستور کار جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: احکام بودجه از موضوعات مهمی است و کمیسیون بودجه با زحمات زیاد ۱۲ بند را مورد بررسی قرار دادند و به صحن آوردند و ما تا بند ۴ را در جلسات قبل پیش رفتیم.

همچنین بخوانید

وی ادامه داد: در این زمینه پیشنهادات و الحاقات زیاد و بعضا ابهاماتی وجود داشت که وقت زیادی از ما می‌گرفت از طرفی زمان ما در مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط کرونا و کوتاه بودن زمان جلسات زیاد گرفته شد لذا خواهش من این است که این پیشنهاد به کمیسیون برگردد و همه آنها در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به زمان کمی که داریم کمیسیون بودجه به صورت متوالی جلسه را تشکیل دهد و پیشنهاد در آنجا بررسی شود و مجددا به صحن ارائه شود که وقت ما در صحن گرفته نشود.

در ادامه ارجاع این طرح به کمیسیون بودجه براساس ماده ۱۵۲ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به رای گذاشته شد که نمایندگان با آن موافقت کردند.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی نیز در این باره گفت: کمیسیون تا یکشنبه نتیجه را اعلام کند که موضوع را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا