بانکبانک و بیمه

افتتاح اولین شعبه شرکت صرافی بانک صنعت و معدن

شرکت صرافی صنعت و معدن، اولین شعبه صرافی خود را با هدف جلب رضایت مشتریان و گسترش خدمات ارزی با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن افتتاح کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، دکتر حسین مهری مدیرعامل این بانک در مراسم افتتاح اولین شعبه صرافی صنعت و معدن که همزمان با ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات راهبردی هیأت مدیره شرکت صرافی صنعت و معدن، خاطر نشان کرد: امید داریم افتتاح اولین شعبه صرافی صنعت و معدن برای مشتریان این بانک منشأ خیر و برکت باشد و بتوانیم با استفاده از آن سبد محصولات و خدمات بانک را تکمیل کرده و شاهد ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به کارآفرینان، صنعتگران و تولیدکنندگان کشور باشیم.

وی افزود: شرکت صرافی می بایست با توسعه و تنوع بخشی به خدمات ارزی و ارتباط با کارگزار های خوشنام و معتبر، به دنبال کاهش هزینه های مشتریان و رفع مشکلات آنان باشد.

دکتر مهری بیان داشت: در شرایطی که تولیدکنندگان با مشکلات عدیده ناشی از تحریم های ظالمانه و نوسانات نرخ ارز مواجه هستند، هدف ما از ایجاد این مجموعه، ارائه مشاوره در زمینه خدمات ارزی، کاهش ریسک این نوع خدمات و گسترش دامنه روابط کارگزاری بانک صنعت و معدن با بهره مندی از دانش و تجارب کارشناسان متخصص است.

مدیر عامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: این بانک در راستای سیاست ایجاد تنوع در خدمات ریالی و ارزی به مشتریان اقدام به ایجاد این شعبه صرافی نموده و از مدیران و کارکنان این مجموعه انتظار می رود با تدوین برنامه راهبردی و اصلاح ساختار سازمانی، برند شرکت صرافی صنعت و معدن را به مشتریان معرفی کنند.

دکتر مهری تأکید کرد: آموزش و توسعه مهارت های فردی همکاران برای ارائه عالی ترین سطح از خدمت رسانی مؤثر است و از همه آنان انتظار می رود در این شرایط سخت راهنمای مشتریان باشند و از تمام ابزارهای موجود برای تأمین نیازها و رفع مشکلات کارآفرینان و صنعتگران بهره برداری نمایند.

همچنین در این جلسه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت صرافی گزارشی از نحوه فعالیت ها و اقدامات انجام شده ارائه نمودند. گفتنی است، اولین شعبه شرکت صرافی صنعت و معدن به آدرس بلوار میرداماد، بعد از پاساژ پایتخت، نبش پاساژ میرداماد آماده ارائه انواع خدمات ارزی به مشتریان می باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا