بین الملل

آسیای شرقی در صنعت گردشگری از اروپا و آمریکا پیشی گرفت

در حالی که تقریباً همه کشورهای جهان به دنبال مقابله با عواقب بحران کرونا هستند، صنعت گردشگری در کشورهای آسیایی با سرعت بیشتری نسبت به اروپا و ایالات متحده رو به بهبود است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از راشاتودی، در حالی که تقریباً همه کشورهای جهان به دنبال مقابله با عواقب بحران کرونا هستند، صنعت گردشگری در کشورهای آسیایی با سرعت بیشتری نسبت به اروپا و ایالات متحده رو به بهبود است.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

همچنین بخوانید

به گفته جان براون، مدیر عامل آژانس مسافرتی آنلاین “آگودا”، بهبود صنعت گردشگری در منطقه شرق آسیا بیشتر به علت افزایش سفرهای داخلی صورت گرفته است.

براون گفت: ما بار دیگر در بازارهایی مانند تایوان و تایلند که واقعاً بهترین کنترل را بر روی بیماری کووید_۱۹ داشته اند، شاهد بهترین عملکرد در رزرو (تورهای) داخلی هستیم.

تایوان که موفق به جلوگیری از انتقال جدید به مدت بیش از ۲۰۰ روز شده است، طی دو هفته اخیر کاهش قابل توجهی در موارد جدید Covid-19 داشته است.

تایلند و ویتنام نیز به ترتیب با ۳۹۲۲ و ۱۳۱۶ مورد ابتلا به بیماری کرونا در مجموع موفق به مهار این بیماری همه گیر شده اند.

شرکت آگودا که زیرمجموعه شرکت مسافرتی آنلاین آمریکا به نام “بوکینگ هولدینگز” محسوب می شود، همچنین اعلام کرد که این بازارها حتی از آمار گردشگری خود در سال گذشته پیشی گرفته اند و علت آن هم افزایش سفرهای داخلی است.

انتهای پیام/

 

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا