امور زیربناییتعاون و اشتغال

کشتی گیر دست فروش جذب یکی از شرکت‌های پتروشیمی می‌شود

اهواز – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان که اهل خوزستان است، در یکی از پتروشیمی‌های استان جذب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، ارسلان غمگین پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست با «محسن مدهنی» دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان، اظهار کرد: پس از پخش کلیپ دست‌فروشی این قهرمان کشتی فرنگی جهان اهل استان خوزستان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دیدار و رفع کردن مشکل بیکاری‌اش دستور ویژه را صادر کرد و به سرعت این کار انجام شد.

وی افزود: امروز در یک نشست صمیمی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با این قهرمان کشتی و تماس‌های تلفنی با معاونان و مشاوران وزارت و تلاش‌ها و پیگیری‌های ما در این دو روز اخیر، شرایط جذب این قهرمان ارزنده در یکی از پتروشیمی‌های خوزستان با دستور ویژه وزیر کار و رفاه اجتماعی شریعتمداری فراهم شد.

غمگین تأکید کرد: دستورات لازم برای جذب این کشتی‌گیر خوزستانی اهل شهر اندیمشک توسط مقام عالی وزارت صادر شد و تنها مراحل اداری آن باقی مانده است که در ۴۸ ساعت آینده نیز نهایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در چند روز اخیر فیلمی از محسن مدهنی قهرمان کشتی جهان در رده نوجوانان پخش شد که قصد فروش میوه کنار خیابان را دارد ولی شهرداری اندیمشک از این کار وی ممانعت به عمل آورد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا