صنعت، معدن، تجارت

پیام مدیرعامل گروه سایپا به وزیر دفاع در پی شهادت دکتر فخری‌زاده

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ارسال پیامی به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری‌ دفاعی کشور را تسلیت گفت.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ارسال پیامی به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی کشور و دانشمند برجسته، سرباز وطن، شهید دکتر محسن فخری‌زاده را تسلیت گفت و این اقدام ناجوانمردانه و رذیلانه را نشانه‌ای دیگر از خوی جنایتکار و دشمنی آشکار ایادی استکبار جهانی، به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی با حرکت علمی و پیشرفت ایران برشمرد.

در پیام سیدجواد سلیمانی آمده است:

برادر گرانقدر جناب آقای امیر سرتیپ حاتمی

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

باسلام و احترام؛

ترور ناجوانمردانه و رذیلانه رئیس محترم سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی کشور و دانشمند برجسته، سرباز وطن، شهید دکتر محسن فخری‌زاده، یک‌بار دیگر خوی جنایتکار و دشمنی آشکار ایادی استکبار به‌ویژه رژیم غاصب صهیونیستی را بر ملت ایران آشکار ساخت.

همانگونه که جنابعالی به‌درستی اشاره فرمودید، دشمن توان مشاهده پیشرفت‌های ملت بزرگ ایران را ندارد و به‌همین سبب، دست به ترور ناجوانمردانه و از بین‌بردن دانشمندان و نخبگان ایران اسلامی می‌زند.

اگرچه شهادت این فرزندان برومند مام‌میهن و سرمایه‌های با ارزش، هریک، ضایعه و ضربه‌ای بزرگ برای حرکت علمی کشور محسوب می‌شود، لیکن سابقه پرافتخار جریان رشد و پیشرفت ایران سرافراز نشان داده که مسیر فعلی با قدرت ادامه خواهد یافت و اقدامات کور و ذلیلانه دشمنان، نخواهد توانست در اراده و تحقق پیشرفت ملت ایران خللی وارد کند.

اینجانب به نمایندگی از همه کارکنان و خدمت‌گذاران سنگر صنعتی کشور در گروه خودروسازی سایپا، شهادت شهید مظلوم، فخر المجاهدین، جناب آقای دکتر محسن فخری‌زاده را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، جنابعالی، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و همه فعالان و دست‌اندرکاران صنایع دفاعی و هسته‌ای کشور و همچنین خانواده محترم آن شهید عزیز، تبریک و تسلیت عرض کرده و توفیق روزافزون فرزندان غیور ایران اسلامی در ادامه نهضت علمی و پیشرفت در عرصه‌های گوناگون را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

سیدجواد سلیمانی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا